god morgon kl 5...

2008-11-20 @ 05:25:58 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag bestämde sig tösan för att de skulle vara god morgon före klockan fem. fastän hon gick och la sig en timme senare än vanligt. Och fastän hon vaknat på natten och ätit och fått en ren blöja. Och fastän jag försökte söva om henne.

Men nej. Det var helt enkelt god morgon. Kanske vet hon att goben kommer hem idag och är så förväntansfull att hon inte kan sova? Hihi.

 

Upptäckte, till min förfäran måste jag säga, att det var över 14 minus ute. Förhoppningsvis blir det lite varmare innan jag ska föra tösan till förskolan vid åtta.
Men om man nu ska se det ljusa i det hela å ligger ju den lilla snön som kom igår kvar. Jippi!
Det går ju inte att fira första advent utan snö. Det är ju OMÖJLIGT!!!

 

Nu ska jag väl slösurfa vidare med tösan i famnen. Kanske smygstartar vi julfirandet genom att avnjuta lite härlig julmusik tillsammans ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback