jobbig natt och tidig morgon

2008-11-27 @ 05:42:28 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

 Usch, denna natt har vart lite småjobbig. Morgonen värre.

Men vi börjar med natten. Tösan vaknade en sväng kring halv två men somnade om fort. Skönt. Själv kunde jag inte somna. Dels för att jag var hungrig och dels för att jag börjat få ont i ryggslutet, kring svanskotan. Det tog rätt länge innan jag kunde somna om. Klockan var iaf tre.

Kring fyra började hon böka omkring i sängen och smågnälla. Halv fem steg jag upp med henne och vi satte oss framför datorn. Där brukar hon somna om. Men icket. Nej för kring fem så var det bara att inse. Tösan tyckte det var ”GOD MORGON”. Känns helt ärligt fördjävligt. Är så trött.

Och hon lär ju sova på förskolan så jag vet inte riktigt när jag ska hinna sova. Om jag inte skiter i matten (IGEN) och stannar hemma och sover några timmar.

 

Som tur är så kommer goben hem idag. Tyvärr lär det ju bli rätt sent. Skickade ett mess till honom och bad honom komma så tidigt som möjligt. Få se om de går. Antagligen inte.  

Hmm… borde nog få in lite positivitet här nu. Hmm… äsch, jag orkar inte. Är helt enkelt för trött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback