lista

2008-11-01 @ 13:17:15 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Din ålder? 22

Bostadsort? Kalix

Hur många djur finns det i ditt hem? En katt som heter Ådi
Hur många människor ingår i ditt hem? Tre, jag, goben och tösan

Vilken dagstidning fördrar du? Läser aftonbladet och DN via nätet lite då och då

Tror du att din bästa dag i livet ligger bakom eller framför dig? Nog för att man vart med om många fina dagar men skulle man verkligen orka leva om man inte hade något att se fram emot?

Är du troende? Jag tror på…. Hmm… något tror jag iaf på!


Är du politiskt intresserad? I perioder. Just nu: inte så mkt.

Vilken bok har du läst mer än en gång? Isfolket, grottbjörnens folk serien och lite annat

Vad irriterar dig allra mest? Orättvisor är väll ett rätt bra samlingsord på allt jag irriterar mig på ;)

Är du spara- eller slösa-typen?  Haha, slösa, haha. Kommer aldrig att bli rik!

Har du någon förebild? Vem?  Nej. Jag beundrar egenskaper hos många olika människor men jag har aldrig haft en förebild eller en idol.


Har du blivit sövd någon gång? Nix

Har du studielån? Nepp

Brukar du köpa ekologiska varor? Blandar lite allt möjligt. Ekologiskt, lokalproducerat och ”vanligt”

Favorit-maträtt? Hm… vet inte. tror inte jag har någon.

Favorit-tv-program? Lite olika komediserier för tillfället

Drömresemål? Ett varmare land. Punkt.

 

Har du fobi mot något? Hm… inget så där extremt. Tycker de är obehagligt med småkryp.

Finns det någon känd/offentlig person som du skulle vilja träffa i verkligheten? Njaa… ingen jag kommer på NU.


Vilket är det värsta jobbet du haft? Har väl inte haft något så där extremt jätte jobbigt jobb.


Tränar du något? Försöker, ibland. …


Vad är din högsta dröm? Just nu: att krabaten ska komma ut välmående. Annars är det olika. Vill inte fästa mig vid EN dröm ;)


Jag utmanar: alla som har långtråkigt ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback