nästa helg är det första advent

2008-11-22 @ 11:15:17 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Nästa helg är det första advent! Å så mysigt. Hela den här julgrejen blir så mkt mer speciell efter att man fått barn, iaf för mig!

Förra julen var ju tösans första. Det var ju sjukt speciellt. Den här julen kommer hon förstå så mkt mer och hon kommer kunna öppna sina paket själv. Och förhoppningsvis bli glad över innehållet :D

 

Tyvärr är det inte helt klart med hur vi ska göra. Förra julen firade vi hemma hos oss här i Kalix. De var skönt men väldigt nytt. Kommer nog krävas några hemmajular innan de känns så där självklart.

I år vet jag inte riktigt hur vi ska göra. Jag är ju som bekant gravid. Och mina graviditeter vill tydligen inte till att bli så lätta… så det kanske skulle bli lite tungt med alla förberedelser.

Men styvmor har ju lovat att hon ska hjälpa till med både matlagning och disk så… och så skulle det vara skönt att slippa flänga omkring…

 

Ja vi får väl se… vad säger du camilla?


Kommentarer

Postat av: camilla'

jag tycker att ni ska ha julen hemma hos er igen, precis som förra året(men det här året skippar vi nog brasan? haha ;p) bara du själv känner att DU ORKAR. För det är ett måste. Att du ska känna både ork och vilja :) och jag hjälper ju givetvis till jag med, på varje område jag bara kan!

2008-11-22 @ 16:07:43
URL: http://ccurry.blogg.se/

Postat av: Ems

Jag får ingen riktig julkänsla hemma, vi kan inte ens ha en julgran därför att katterna massakerar allt i sin väg. Kul. När man skaffar hus i framtiden kan man ha killarna som utekatter och förmodligen, bara förmodligen, kunna ha en riktig julgran och lite jul-feeling.



Allt väl med dig/er alla där hemma?

2008-11-23 @ 09:22:51
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback