utmaning

2008-11-06 @ 11:58:51 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

utmanad av: http://tessah.blogg.se/


De regler som gäller är :
-
Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget. 
- Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
-Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.
-Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.



Sju saker om mig:

Jag
gråter när ingen ser på. Och sedan lotsas jag som om allt vore hur bra som helst.

 

Jag vägrar be om hjälp. Det ska vara riktigt illa innan jag kan göra det.

 

Jag undviker verkligen att ringa till folk jag inte känner. Sitter hellre hemma i 39 graders feber i flera veckor innan jag ringer sjukhuset. Jag försöker alltid få goben att ringa alla samtal som rör oss båda två.

 

Jag stickar och gör korstygn ibland. För det mesta när julen närmar sig.

 

Jag har blivit tokig i coca cola sen jag blev gravid. Vanligtvis är jag inte speciellt förtjust i just den drickan.

 

Jag hade glasögon när jag var mindre.

 

Jag är alldeles för trött för att komma på en till grej om mig själv ;) haha

 

Jag utmanar: alla som har tråkigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback