god morgon gott folk

2008-10-24 @ 07:24:46 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

God morgon gott folk.

 

Vet ni vad? Imorse var kaffe nästan slut! Räckte till tre koppar (alltså sådana där mini ni vet) och det hade ju gott räck åt mig men nu är ju goben hemma så nu fick vi dela. Men det fungerar ju det med. I det här förhållandet delar vi lika :D.

 

Annars då? Tösan har börjat säga OST. Inte så konstigt, ungen är galen i ost! Haha. Så då är det ju lika bra att hon lär sig säga OST. Eller nästan iaf. Jag som mamma kan ju höra att de är det hon menar.

Goben hörde också antydningar till ordet idag när vi åt frukost. Vilket faktiskt var riktigt mysigt. Frukosten alltså. Satt där i köket alla tre med levande ljus och hela köret! De ni ;)

 

 

Till sist så kan jag ju nämna att vi ska åka till Haparanda idag. Byta till vinterdäck. På tiden? Antagligen. Så får man träffa syrran också. kul, det var länge sen!

Antagligen blir det att strosa runt i alla de där affärerna också. Det är ju liksom obligatoriskt när man väl är där. Även fast man är där en gång i veckan! Haha

 

Nu ska jag väl försöka göra någonting vettigt. Vad vet jag faktiskt inte men vi får väl se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback