god morgon världen

2008-10-26 @ 06:29:19 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

God morgon världen!

 

Vill börja med att säga tack för alla ”Grattis”! Det känns jätte roligt att det finns människor som delar denna underbara glädje med oss.

 

Idag var det god morgon före fem för vissa i den här familjen. Eftersom goben hade nattpasset så steg jag upp med tösan nu på morgonen.

Att stiga upp före fem har ju helt klart sina fördelar. Tillexempel så kan jag skryta med att jag hunnit göra fyra maträtter reda innan klockan blivit halv sju!

 

Det blev följande:

Ungstekt lax med dragon (i gobens matlåda la jag även till couscous och sås)

Stekt fläska och spagetti (bara till goben, jag är inte så förtjust i det)
köttfärssås (med spagetti i gobens matlåda)
ägg, bacon och spagetti (återigen bara till goben, en av hans favoriter. ska eg vara makaroner men de var slut).

 

Illamåendet som jag plågats med verkar ha släppt helt idag. Väldigt skönt. Hoppas verkligen att de inte blir som när jag väntade tösan!  
återkommer säkert lite senare. Hare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback