god morgon världen!

2008-10-25 @ 07:00:32 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

God morgon världen!

 

Nu sitter jag här i halvmörkret. Har verkligen sovit gott inatt fastän jag vaknat båda gångerna som tösan vaknat. Men goben gick ju upp med henne så jag kunde gott somna om!
Vårt nya sovrum är bara så mysigt! I love it!

 

Herre gud vad jag längtar efter julen. Fatta mysigt att sitta så här när adventsstakarna och julstjärnorna lyser. Helt själv och mysa med sitt kaffe eller sitt te medan resten av familjen sover. Och bara tänka på allt underbart som varit och allt underbart som kommer komma. Eller bara uppleva just den stunden och känna hur lyckan sprider sig i hela kroppen till man nästan känner att man vill gråta. Å, som mysigt.

Ja, jag längtar då till julen ja! haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback