inte kul

2008-10-28 @ 13:28:15 Permalink Gravid med Krabaten Kommentarer (1) Trackbacks ()

Just nu känns det så där lite extra jobbigt.
Tösan ligger och sover så gott och jag måste gå och väcka henne snart. Sedan borde vi verkligen cykla iväg till affären och handla. Känns verkligen inte kul. Ingen motivation alls faktiskt.
Har både ont i halsen och ont i ryggen.  

 

Men det kommande affärsbesökte är oundvikligt: Colan är nästan slut och det finns ingen mat hemma som jag skulle kunna tänka mig att sätta i munnen.

Både skafferiet och kylen/frysen är så där halvfulla så visst finns det mat. Men ingen mat som inte får mig att vilja spy. Vet inte riktigt vad jag ska handla (förutom cola) men det lär jag väl se i affären.
Önska mig lycka till!


Kommentarer

Postat av: Annica

grattis till magen, va kul.

kram Annica (FL) (cinderella)

2008-10-29 @ 08:14:32
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback