ringt VC

2008-10-11 @ 07:05:52 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()

Känner att jag är lite för trött för att få fram ett seriöst inlägg men tänkte endå försöka knåpa ihop någonting.

 

Fick ringa till VC igår. Efter att ha mått illa, t.o.m. så illa så jag spytt några gånger, haft ont i huvudet och vart fruktansvärt trött i flera veckor så tyckte jag att ”nu får det vara nog” och ringde dit. Fick prata med en sköterska som frågade en massa, bla om jag hade feber eller om jag var gravid. Jag: ”nej, ingen feber och ingen bebis, helt säkert. Fyra negativa test säkert!”. Så jag skulle få träffa en läkare. Om EN OCH EN HALV VECKA.  

Fast de är ju inte så brottom. Det är ju inte som att jag inte kan leva normalt. Det börjar bara bli väldigt irriterande och jag känner att jag inte riktigt orkar på veckorna när jag är själv med tösan. Orkar inte riktigt gå ut med henne i flera timmar. Orkar inte riktigt leka och busa. Vill bara sitta framför tvn eller datorn eller sova.

 

Nåja, vi får ju se vad som händer . Goben ville att jag skulle ringa dit igen och kräva en tid som var närmare efter att jag sagt att jag kanske hade en tumör eller nå cancer eller nå. Haha, stackaren!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Den svenska sjukvården i ett nötskal. USCH OCH FY. Hoppas att du kommer tillrätta med spyandet. Inte kul alls...

2008-10-11 @ 08:57:36
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Postat av: Ems

Karlar i ett nötskal, när det väl kommer till kritan så visar de sitt rätta jag ;)

2008-10-11 @ 11:15:23
URL: http://yoem.blogg.se/

Postat av: Elsa

Hej! Jag går kväll imorn, så kanske kikar förbi på förmiddagen efter jag vaknat :-)



Om du orkar med besök..

2008-10-12 @ 13:39:38
URL: http://gaffelnasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback