somna på soffan

2008-10-08 @ 07:57:32 Permalink att vara mamma Kommentarer (2) Trackbacks ()

Igår sov ju tösan lite extra länge på dagen. Stackaren hade ju feber så det var väl klart att hon skulle få sova! Men sen blev det lite, lite jobbigt på kvällen. För då vill hon inte sova mer. utan hon ”sprang” omkring med över 39 i temp! Själv hade man väl legat halvdöd men ja, ja…  

Hur som helst så bäddade jag det riktigt mysigt i soffan för oss med täcke och allt. Försökte sitta där och se på AFH, Christine och vänner men icke. Hon var småbusig hela tiden och skulle krypa fram och tillbaka och titta på olika saker. Hon hämtade till och med in bobcar från rummet en sväng och åkte omkring på den!  Jag blev lite småless tillslut och satte henne på soffan och gick omkring i lägenheten för att fixa allt som ska fixas innan man lägger sig. Dra igen persiennerna, ladda kaffebryggaren och annat småplock. Sen satte jag mig framför datorn och slösurfade och messade med goben. Efter ett tag undrade jag vad sjutton tösan höll på med eftersom hon var så tyst. Smög fram till soffan och där låg hon. Sovandes. Sötnosen.

 

Så det var bara att bära henne till sängen och vara nöjd.

 


Kommentarer

Postat av: Agnieszka

Ja dem kan somna på dem mest roligaste ställena. Nova somnade en dag i soffan, när hon satt och åt Vindruvor!

2008-10-08 @ 12:03:24
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Postat av: Ems

Qutie-pie

2008-10-08 @ 14:45:29
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback