svinstia?

2008-10-07 @ 10:51:35 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Igår när jag tog tempen på tösan så visade det sig att hon hade 39 grader!  Men hon var rätt pigg endå. Helt otroligt. Visste ju att hon var febrig men inte att hon hade så hög temp. Ja, ja… det förklarar ju varför hon vart så grinig.

 

Natten var helt ok. Tösan vaknade två gånger och sen väckte Ådi mig vid fem. Så en helt ok natt med andra ord.   


Nu sitter jag här i gobens gigantiska gula t-tröja, rosa tofflor, tösan i famnen och ser på desperata hemmafruar och dricker kaffe. Väldigt givande. Ska försöka fylla på kaffekoppen och sedan göra någonting vettigt här hemma. Det är faktiskt väldigt stökigt. Tyvärr. Ogillar det väldigt starkt. Men vem fan gillar att bo i en svinstia? Ja förutom svinen då… eller de kanske bara lever där för att de måste och inte riktigt kan göra någonting åt det? men jag måste inte, jag kan göra en massa. Så fort jag orkar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback