trötthet + kaffe = pigg?

2008-10-15 @ 13:02:10 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Just nu sitter jag här och väntar på att klockan ska börja närma sig halv två så jag kan börja promenera mot förskolan och hämta hem tösan.

 Saknar henne så mkt när hon är där borta och jag sitter hemma. Men det är nog bra för henne att vara där och lära sig samspela med andra barn. Sen tycker jag att den förskolan hon går på verkar bra och jag gillar personalen.

 

Idag har jag inte fått gjort så mkt. Räknat lite matte, med betoning på lite. Haft ont i huvudet och vart trött halva dagen. men de gick över efter att jag duschat, la mig i sängen i 30 min, cyklade till affären och köpte mjölk för att sedan cykla hem och koka kaffe och baka kladdmuffins. Tror faktiskt den återfunna piggheten beror på kaffet. Kaffe är väldigt, väldigt bra. I lagom mängd såklart!

 

Men nu är klockan ett och jag ska börja göra mig i ordning för avfärden mot förskolan. Tänkte droppa in lit tidigare för att höra hur föräldramötet gick. Tror de borde ha lite tid över nu, de hade de iaf sist jag var dit vid den här tiden :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback