uppdatering

2008-10-22 @ 10:16:01 Permalink att vara mamma Kommentarer (2) Trackbacks ()

Liten uppdatering nu då.
Har som lyckats göra en del. Skönt, speciellt med tanke på att listan bara blir längre och längre!

 

 

Tvättstugan
frukost

matte (bara tre sidor kvar att repetera)
dammsuga
plocka undan torr och ren disk
diska den skitiga
vika in torra och rena kläder

småplocka (leksaker, böcker, tidningar, kläder… listan kan göras oändlig. Och det är ett oändlighetsgöra. Kommer aldrig bli klart!)

Bädda sängarna (bäddat tösans)
göra ett pilates pass

Kanske skura, om jag orkar och hinner.

Äta lunch
steka köttfärsen
koka napparna och flaskorna

Gå med insamlingarna (3 vändor)

 

Det känns bra. Har hunnit med mer än jag trodde skulle bli gjort på hela dagen, typ!
nej nu ska man väl försöka pallra sig in i köket och räkna lite till.  


Kommentarer

Postat av: FIa

känns skönt att inte vara hemma då man serdin lista, för min skulle säkert vara lika lång:S

2008-10-22 @ 11:05:57

Postat av: Elin

Jag ska rensa i våra garderober och så nu ikväll, men vet du om ngn ska åka iväg med lite "last" nu snart igen till ngt annat land. För är ju lite av varje vi ska häva iväg, men man kanske kan skicka allt? Är ju kläder, porslin och sånt..

2008-10-22 @ 14:41:46
URL: http://gaffelnasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback