bättre...

2008-09-02 @ 08:41:10 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag är det lite bättre med mig, och mkt bättre med tösan.

Tösan hostar lite då och då, hon vaknade några gånger i natt men just nu verkar hon glad och pigg.

Själv har jag ingen feber (tror jag). Dessutom rinner inte näsan och jag är inte speciellt täppt. Ok, jag måste snyta mig lite då och då men det är ju ingenting jämfört med igår! Halsen ömmar fortfarande och jag undviker att prata men när man bara umgås med tösan så är det ju lugnt ;).

 

Steg upp med henne imorse eftersom goben tagit henne inatt. Tänkte att han skulle få sova ut lite idag. Han verkade lite risig igår kväll.

 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback