fredag

2008-09-12 @ 20:03:11 Permalink att vara mamma Kommentarer (2) Trackbacks ()

imorse vart jag och grannen ute på en morgonprommis med ungarna och deras hund. tösan satt i sjalen och verkade trivas.
lite senare gick promenixade vi till sporthallen och badade ett tag. riktigt mysigt.
tyvärr hade ingen av oss med kameran så de finns inga bilder :(

men här kommer lite andra bilder från idag:


mys med ådi


HELA familjen är ute och leker, till och med ådi!


på G till tvättstugan


hjälper till lite


på väg mot Ica


de här var riktigt kul!


efter Ica blev det mer lek ute


pappa och liv åker


goben gömmer sig lite


middag hos grannen


kvällsgröt hemma


efter att kvällsgröten var avklarad borstade goben och tösan tänderna medan jag gjorde en flaska ersättning. sedan hamnade tösa i sängen.
själv diskade jag undan lite disk. nu är det egentligen tänkt att jag ska ut och promenera men det tror jag helt ärligt inte att jag orkar!


Kommentarer

Postat av: Ems

Hahaha "kvällsgröt hemma" klockren bild på lill-bruden! ;D

2008-09-12 @ 23:36:51
URL: http://yoem.blogg.se/

Postat av: Ida

Åh vad fint hår du har och vad fin du är i din mössa och halsduk!

2008-09-13 @ 11:54:28
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback