god morgon

2008-09-21 @ 07:29:01 Permalink att vara mamma Kommentarer (1) Trackbacks ()

God morgon

 

Här sitter jag, med ett glas vatten! De ni!

Drack kaffe tidigare men sen kände jag mig lite uttorkad så nu kör jag på vatten. Mkt bra, mkt bra.

 

Igår blev det lite senare än vanligt. Tösan ville inte riktigt sova så jag fick ta henne i sjalen efter min kvällspromenad. Ställde mig på crosstrainern och hon somnade efter ca 10 min.

Sedan gjorde vi plättar, goben ville ha. Fast sen åt han endå bara några st(ni vet sådana där små)!

Hur som helst så var väl klockan lite mer än den brukar vara när vi äntligen kom i sängs. Och väl i sängs så fick goben massage, vaderna och låren, eftersom stackarn har haft ont i benen hela dagen när vi vart ute så mkt idag. Hoppas de kommer fram till vad det är för fel snart.

 

 

Imorse klev jag upp halv sju. Det blev kaffe omgående. Sedan velade jag lite men tillslut bestämde jag mig för att gå ut en snabbis med hunden och lämna resten av familjen hemma, sovandes. Höll verkligen tummarna för att tösan inte skulle vakna så att goben inte skulle behöva stiga upp med henne. Han har ju tagit henne två eller tre gånger inatt. Och turen var med mig, för när jag kom hem så sussade alla, fortfarande, så sött.

Därefter blev det en kopp kaffe, bläddra i reklam och tillslut kläder och ansiktstvätt.

Blev lite uttråkad så smög in till goben för att mysa lite. Sen vaknade tösan så då var det bara att gå upp med henne. Vilket inte gör mig någonting, hon är ju världens finaste. Goben ligger kvar och sussar.

 

Snart blir det väl att sminka sig, sen gröt till tösan och sedan… ja sedan vet jag inte. Inga planer idag.


Kommentarer

Postat av: Amanda

god morgon

2008-09-21 @ 07:35:09
URL: http://www.metrobloggen.se/Dotteralberta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback