god morgon gott folk

2008-09-14 @ 07:17:41 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

God morgon gott folk!

 

Här sitter man nu med sin kaffekopp, som jag brukar med andra ord.

Tösa springer omkring och leker med Giraffen nr1 och nr2. De får åka vagn! De ni ;)

 

Själv funderar jag på vad man ska ta och hitta på idag. Har frågat grannen om hon är intresserad av film mitt på ljusan dagen. Men de blir väl lättast så. På kvällen har vi ju båda småbarn som ska sova. Då slipper man sitta och tänka ”men är inte filmen slut snart…” bara för att en av oss måste hem till sig och natta.

 

Annars tänkte jag väl servera frukost åt lilltösan här på en halvtimme eller så. Hon vägrar nämligen äta direkt efter att hon vaknat. Helst ska hon vara uppe en timme, om de ens duger då.

Sedan ska vi väl försöka ta oss ut. Det är vindstilla och rätt varmt med det ser väldigt mulet ut. Ja, ja… ”det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder” som den äldre generationen brukar säga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback