god morgon gott folk

2008-09-19 @ 08:16:20 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

God morgon gott folk!

 

Idag har tösan haft sovmorgon. Kan bero på att hon var vaken några timmar inatt. Som tur var så har jag världens bästa gobe hemma som gick upp med henne så jag fick sova. Kärlek!

 

Tyvärr så blev jag tvungen att tacka nej till grannens förslag om en morgonpromenad.

Dels vaknade tösan just och har inte ens ätit morgongröten (vilken hon brukar ha gjort vid den här tiden).

Dels för att hennes näsa rinner som ett vattenfall. Kanske beror på att vi var ute och hoppade i alla vattenpölar igår! Nåja, de var de värt (säger jag som inte är sjuk!).

Vill inte väcka goben och be honom ta tösan eftersom jag tycker han förtjänar sovmorgon efter inatt. Så då blir det helt enkelt inte någon morgonpromenad för min del. Får ta igen det sen senare. Och tösan får nog hålla sig inne idag. 

iaf nu på morgonsidan så jag får se åt vilket håll det hela utvecklar sig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback