god morgon gott folk

2008-09-16 @ 06:52:03 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

God morgon gott folk.

 

Idag är det nya krafter som gäller, hoppas jag! Vart så psyktrött igår. Och så frös jag hela tiden.

Idag ska jag försöka komma mig ut på en morgon promenad. Men då måste jag nog väcka goben. För han lär ju inte stiga upp frivilligt. Min finaste goben. KÄRLEK.

 

Annars då?

Ska med grannen på ett ärende idag.

Sedan ska jag väl försöka hitta på något kul med tösan. skulle vilja köpa fingerfärg men de kommer inte bli av förens barnbidraget har kommit. Och sådan kul måste man ju spara till de regniga dagarna!

 

Någon som har något tips på vad man skulle kunna hitta på med en 1 år och 7 månaders gammal/ung tösa?

 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback