god morgon gott folk

2008-09-22 @ 06:37:33 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

God morgon gott folk!

 

Här sitter jag och mår lite småilla. Har käkat banan men det hjälpte inte så nu sitter jag med kaffe koppen. Lika bra att bli pigg med en gång.

 

Idag blir det hemmastudier för min del. Varför undrar ni? Till att börja med så kan jag ju nämna, för er som inte visste eller glömt bort, att vår tvättmaskin har gett upp nu. Så vi har börjat med tvättstuga! Det känns faktiskt helt ok. Så istället för att springa iväg och panik köpa en ny tvättmaskin som vi tänkte göra först så bestämde vi oss för att vänta lite. Kommer nog köpa en ny när goben fått jobb. Om ens då. Det blir nog en ny sen när vi lessnat på tvättstugan!

Hur som helst, anledningen till att jag tänkte ha hemmastudier idag är dels för att vi verkligen måste tvätta och det inte fanns någon annan tvättid än nu IDAG på morgonen. Eller visst finns det andra tider men vi kan inte vänta så länge! Goben kan inte ta det då han lovat grannen att köra henne till ett ställe och så skulle han åka iväg och höra om jobb i luleå.

Dels för att jag hade tänkt göra ett prova idag och jag känner mig inte redo. Ok, det är ingen som TVINGAR mig att göra det där satans provet om jag går dit eftersom alla studerar i egen takt men jag skulle känna väldigt stor press på mig, ifrån mig själv!

Så idag blir det hemmastudier. Jag ska försöka få in hela kap 2 i min hjärna. Önska mig lycka till, det kan jag behöva!


Kommentarer

Postat av: camilla'

lycka till kära syster! :)

2008-09-22 @ 14:19:45
URL: http://ccurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback