god morgon?

2008-09-17 @ 06:50:16 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

God morgon,eller?

 

Nu sitter man här med kaffe igen. Skulle väl behöva si sådär 300 koppar för att piggna till. Är helt sjukt slutkörd. Skulle bara vilja sova!

 

Men de vill inte tösan så då är det ju bara snällt att stiga upp. Och hon är busig också. Vill sitta i famnen och kittla en.

När jag lyfter ner henne så försöker hon krypa under databordet och så slår hon huvudet 3 ggr per sekund. Så då är det bara att lyfta upp henne igen. Då försöker hon riva mig i håret (och ja, jag vet att hon inte vill göra mig illa utan bara se på håret men endå…). Och så sätter jag ner henne. Då börjar hon skrika.  Och jag är verkligen inte på humör för detta just nu… jag vill bara krypa ner under täcket och aldrig stiga upp igen.

 

Nej snart jämnar nog humöret ut sig.

Ska bara ta och försöka vakna till lite. Inte lätt när man är så trött.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback