hunnit med idag:

2008-09-28 @ 10:10:51 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()

Gjort idag (skryter ;)):

 

Räknat matte. Ok, bara fyra tal men endå… kan ju inte rå för att tösan bestämde sig för att vakna tidigt!

 

Gjort matlådor:

Köttfärsås med pasta

Köttfärslimpa med potatis, broccoli och sås

Kassler med potatis, majs och sås

Blodpudding med finrivna morötter

Pasta med falukorv och broccoli

 

Japp, de kommer goben få äta där borta sen. Och de kanske är värt att nämna att jag diskade bort allt efter att jag var klar med all matlagning.

 

Sen blev det en del packande. Fixade en riktigt snygg ”säng” åt goben! Ni vet sådana där jätte tunna bäddmadrasser? Tog en sådan och la på golvet. på den la jag ett lakan, längst upp en kudde och sen ett täcke över det. Sen rulla jag ihop allt och försökte pressa in de i en ica påse. Inte ens halva gick i… tillslut, med en del våld, så fick jag ner bädden i gobens väska. Så nu har han nog det mesta med sig. Fattas de nå så finns det ju affärer där borta. Verktygen och arbetskläderna får han sköta själv för jag vet inte vad som ska med.

 

Vi har även hunnit till affären en sväng. Goben fick sig en snusdosa genom att muta mig med benn&jerrys ;) haha.

 

Nu ska jag snart börja med lunchen (måste bara bli medlem på en sida som en viss person har tjata om några gånger nu. Vi ska inte nämna belas namn) . Tänkte lyxa till det med vitlöksmarinerad fläskfilé, strips och nå sås. Måste ju ha en ordentlig avskedslunch för sen åker min älskade gobe…


Kommentarer

Postat av: Anonym

WOW. Jag är impad.

2008-09-28 @ 10:22:34
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Postat av: Ems

Darn vad du varit flitig! Har förresten smakat ben&jerrys baked alaska och den var faktiskt rätt god -men min favorit är ändå bohemian raspberry ;D

2008-09-28 @ 12:56:17
URL: http://yoem.blogg.se/

Postat av: liza

Va duktig du har vart :) Hitta hit genom familjeliv. Vilken söt liten tjej du har! Hur gammal e hon? ha en bra dag!

2008-09-28 @ 13:01:26
URL: http://mina3barnojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback