imorgon åker goben

2008-09-27 @ 06:49:56 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Imorgon åker älskade goben och jag kommer sakna honom som aldrig förr!

 

jag och goben - kärlek!

 

Själv vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Antingen åker jag och tösan till mamma och stannar där några dagar eller så blir vi helt enkelt kvar hemma.

 

Anledningen till att haparanda lockar så mkt just nu är för att jag har haft väldigt ont i benen och i ryggen de senaste dagarna.  Skulle vara skönt att inte bli helt ensam med tösan liksom, inte nu när bene värker. Och när jag ändå är där så kan jag ju be A hjälpa mig med matten. Han är ju väldigt bra på det.

 

Nåja, vi får väl se vad som händer. Jag velar ju som bekant väldigt mkt.


Kommentarer

Postat av: camilla'

utan tvekan så ska ni ju såklart komma hit! :D miss u guys

2008-09-27 @ 16:47:20
URL: http://ccurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback