lite piggare

2008-09-01 @ 20:02:46 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Äntligen känner man sig lite piggare. Näsan rinner inte lika mkt och nu kan jag, för det mesta, andas rätt obehindrat. Feber har också gått ner till 37,5. annars har den legat på 38,8 idag. Har legat i sängen och svettats och fryst som en idiot.

 

Tösan har vart snorig så hon stannade hemma från dagis. Hade inte känts bra att föra dit henne. Eller ja… jag hade ju inte kunnat föra dit henne eftersom jag vart helt utslagen större delen av dagen. men goben hade ju kunnat, om vi nu hade bestämt oss för att låta henne fara.

 

Nej nu svamlar jag bara massa. Ska nog lägga mig igen.

 

natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback