ny dag, nya bilder:

2008-09-13 @ 19:13:26 Permalink att vara mamma Kommentarer (1) Trackbacks ()

ja de senaste dagarna har bilderna fått tala i min blogg. har helt enkelt inte haft kraft och tid till att sätta mig ner och skriva ordentlig. vi har helt enketl haft för fullt upp. så även idag.

så var så god och njuuuut av dessa bilder:


morgonen började med en ansiktsmask för min del


därefter blev det lite frukost (tösan åt gröt först)


åkte till en strand/skog och hade det mysigt med familjen


bus med tösan


sötnosen


rolig svamp


tösan lär sig tycka om naturen!


ännu mera bus


blåbärsplockning


vid vattnet


efter mkt lek och bus åkte vi hem och åt lunch. sedan såg vi på film :D


sedan, efter tuppluren, blev det en cykeltur till ica och ännu mera utelek. denna gången med HELA (t.o.m ådi!) familjen.


därefter var det hem och käka en snabb middag och sedan var det städning på schemat


därefter blev det en kvällspromenad och tösan fick sitta i sjalen


här gick vi...


...och här

efter promenaden gjorde vi ett försök med gröten. men icke. så det blev pyjamas, giraffen, nappen och en flaksa ersättning och sängen. hon somnade efter ca 5 sek!

nu ska jag tvångsmysa med min älskade goben, vare sig han vill det eller inte ;)






Kommentarer

Postat av: camilla'

men nej gud vad mysiga ni är!

2008-09-14 @ 20:47:48
URL: http://ccurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback