SJUK

2008-09-01 @ 08:54:47 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Nu är jag sjuk. På riktigt alltså. Med feber och hela baletten. Tror jag sov sammanlagt en timme i natt.

Somnade till i ca 10 min, vaknade, somnade i fem min, vaknade osv.

 

I de vakna perioderna hann jag med följande:

Äta ett knäckebröd (det kliade så otroligt i halsen).

Duscha TRE gånger. Skönt när det blev riktig ånga inne i duschen och näsan blev mindre täppt.

Suttit vid internet.

Kollat på två och en halv män.

Druckit finrexin.

 

Nu ska jag dricka lite mer finrexin och sedan lägga mig i sängen.

Natti!


Kommentarer

Postat av: Dress Like a Princess

Krya på dig

2008-09-01 @ 08:56:30
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback