dagens fråga

2009-04-26 @ 08:35:10 Permalink dagens Kommentarer (2) Trackbacks ()

Dagens fråga:

”varför kräks du stående?”

 

 

Ja det frågade goben mig i fredags när vi satt i bilen, på väg mot Haparanda. Vad är det för fråga egentlige? Haha. Får man inte kräkas som man vill? Haha.

 

”för det är lättare. Så slipper jag sätta mig ner varje gång och sedan ännu resa sig upp”

 

”ja men då kräks du ju över hela toastolen”

 

”öh, nej! Jag kan de där med att kräkas”.

 

Jupp, så är det. Man är rutinerad vid det här laget


Kommentarer

Postat av: camilla'

haha, skillsen dära :D

2009-04-26 @ 12:52:52

Postat av: Emelie

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, det är kul konversation, men ändå hemskt det där med spyan att den ännu håller i sig. ;)



Komma över på kaffe nån dag? Onsdag kanske?

2009-04-27 @ 14:09:59
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback