onda sammandragningar

2009-04-01 @ 20:05:13 Permalink Gravid med Krabaten Kommentarer (2) Trackbacks ()


Idag har jag plågats av onda sammandragningar i flera timmar. Plus att jag har haft ont i ryggslutet, är det de här som kallas förvärkar?
Har legat i ett varmt bad, de var skönt men jag vet inte direkt om jag tyckte de hjälpte speciellt mkt.
Jobbigt värre. Är ju bara i 27:e graviditetsveckan. Inte orkar jag börjat tjorva med sådant här redan nu! Haha. Det är ju faktiskt 97 dagar kvar, inte orkar jag ha ont så länge innan det är dags.
Får ta och softa på soffan lite mera helt enkelt! Bra plan ;)

 

Tidigare idag, när jag låg på sidan, såg man hur bebisen sparkade omkring där inne. Såg riktigt lustigt ut. Det är en livlig lite en där inne :)
Nu är jag öm som bara den, speciellt i den högra övre sidan av magen.  

Nej nu är det sängen som gäller, och hoppas på att de onda försvinner snart. Får slå igång en film eller nå så jag slipper ha tråkigt.


Kommentarer

Postat av: Elin

Hej hej babydoll!



Jag sku behöva komma förbi här imorn, eller om ni kan ta er till Nyborg?



Är nämligen ledig och vi behöver uppdatera varandra en del märker jag =)

2009-04-01 @ 20:45:05
URL: http://gaffelnasa.blogg.se/

Postat av: Emelie

Men faen vad du ska behöva ha ont! Ledig i helgen är jag, så om du vill ha nån som tycker synd om dig och samtidigt snackar och umgås finns jag tillgänglig. Kram

2009-04-02 @ 19:42:26
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback