ont

2009-04-29 @ 20:50:06 Permalink Gravid med Krabaten Kommentarer (0) Trackbacks ()

 

På senaste tiden har jag haft ont i magen, väldigt ofta. Alltså i gravidmagen eller vad man nu ska säga. De ömmar och värker. Ibland pga sammandragningar/förvärkar (vilket jag har flera gånger per dag nu för tiden) och ibland pga att krabaten rör på sig så mkt där inne.

Det börjar även bli väldigt jobbigt att sitta ner. Krabaten är så långt ner, alla byxor och trosor trycker och skaver. Usch.

Nej nog är det skönt att de inte är så mkt mer än 10 veckor kvar nu (hoppas jag!!!).

 

Annars då?

Kräks lite då och då. Jobbigt och frustrerande. Illamåendet kommer och går, som vanligt. Också jobbigt och väldigt frustrerande. Det värsta är att jag inte kan göra någonting åt det. Det är bara att försöka leva med det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback