veckan så här långt

2009-04-16 @ 18:02:55 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Här kommer en lite summering av veckan så här långt

 

 

Måndag:
På måndag vilade vi mest. Helgen hade tagit hårt, mina fogar mådde inte så bra.
Försökte endå vara ute och njuta av det fina vårvädret.

På kvällen bastade vi i mammas härliga vedeldade bastu. Så mysigt och så skönt!

Sedan bestämde vi oss för att åka hem till Kalix, mitt i allt så där på kvällskvisten.

 

jag och goben

 

tiia njuter av solen

 

Tisdag:
Gjorde vi väl nästan ingenting. Hyrde film på Ica och fick besök av gobens bror på kvällen. Lugn dag.

 

 

Onsdag:

Stannade hemma och pluggade, fick gjort en jäkla massa sidor. Tösan for på förskolan. Hann även med en del tvätt och annat småplock.

Vi bestämde oss för att åka till luleå för att shoppa lite. Så efter att tösan slutat förskolan hoppade vi in i bilen och hämtade upp syster i haparanda. Och så lämnade vi tösan hos mamma som lovat vara barnvakt över natten. Gobens bror följde också med.
I luleå sprang jag och syster i klädaffärerna medan goben och hans bror var på ”gubbdagiset”.  Det förvånade mig att jag orkade med så mkt spring i affärerna. Fick väl lite motivation av allt vi köpte :D.
Blev kläder till krabaten och tösan och en handväska åt mig. Och så fick tösan en trehjuling!
Spenderade nog närmare 6 timmar på att ränna runt i olika affärer. Ni kan ju gissa på hur trötta jag och syster var när vi väl satte oss i bilen för att åka hem!

 

på väg till luleå

 

syster

 

goben på max

 

lite påsar

 

 

Torsdag:

Kunde inte sova på morgonen så jag steg upp och käka frukost i lugn och ro framför datorn.
Har passat på att tvätta lite mer och dammsuga. Sedan har vi även hunnit se en film.
Kring fyra mötte vi mamma och dem i Sangis och käkade på pizzerian där. Mkt gott, mkt mättande! Sedan åkte vi hem med tösan och nu leker hon med sin nya trehjuling.
Själv ska jag nog hoppa ner i ett bad och hoppas på att tösan fortsätter roas av trehjulingen så jag får bada ifred ;)

Kommentarer

Postat av: Elina

Fina bilder :)

2009-04-18 @ 11:39:53
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Postat av: Maja.

underbart vacker hund

2009-04-18 @ 11:46:07
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback