första dagen själv!

2009-08-03 @ 07:23:38 Permalink att vara mamma Kommentarer (1) Trackbacks ()

Idag är jag själv med båda barnen! AAAAAH! Haha.
Goben gick iväg till jobbet/praktiken för ungefär 30 min sen och här sitter jag och ammar. Funderar på hur 17 vi ska klara oss själv hela långa dagen. Det ska nog gå bra. Är nog bara lite smånervös. Det var länge, länge sedan goben hade ett ”9 to 5” jobb! Och mitt i allt inser jag att jag inte vet när han slutar idag. Han skulle komma hem på lunch och då får jag väl veta men jag vet ju inte när han har lunch! Haha.

Hoppas nu det går bra för älskade.
Det gör det nog. Han är så duktig, om han bara vill och anstränger sig ;)  

Nej nu har krabaten ätit klart. Nu är det hög tid att väcka tösan.
Hoppas alla får en underbar dag!


Kommentarer

Postat av: Anna

Hej!

Såg din blogg på familjeliv!

Tänkte läsa lite i din blogg, orkar dock inte ikväll :)

Jag är också 23-årig tvåbarnsmamma :)

2009-08-03 @ 22:21:08
URL: http://annaklangs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback