God morgon fredag

2009-08-28 @ 06:56:08 Permalink att vara mamma Kommentarer (1) Trackbacks ()

God morgon fredag.

ÄNTLIGEN är det fredag. Härligt, härligt. Fredagar är bradagar. Helt klart.
Vi behöver helg. Vi behöver lite ledighet. Eller jag är väl ”ledig” mer eller mindre hela tiden men… ja ni fattar.

Idag är det planerat att jag ska iväg på tjejkväll. Men nu vet jag inte om jag kommer komma iväg.
Goben har jobbat 12 dagar i streck och nu tror jag han håller på att bli sjuk.  Ska se om jag kan ordna en barnvakt åt tösan, eller någon som kan komma hit och hjälpa till.
Vi får se. Det är nog lite tidigt att börja ringa runt till folk redan nu. Haha. 

 


morgonpigg? mjaaa


Kommentarer

Postat av: Malin

Jo det ska bli spännande att se :) Det smakar inte super duper äckligt.. Första drinken är svår att svälja men efter nån drink blir det bättre och ifall man haft den i kylen och skakat den hårt.. Det är choklad :) Risken är nog att man blir less smaken men vi får se :)

2009-08-30 @ 19:56:47
URL: http://uppfylldonskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback