God morgon gott folk!

2009-08-09 @ 07:37:54 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

God morgon gott folk!
Här är man rätt sliten efter natten. Stackars krabaten har haft problem med luft i magen. Goben har vart uppe mest så han får lite sovmorgon nu.
Jag sitter som vanligt här med min kaffekopp. Krabaten ligger och sover i babysittern och tösan har jag bäddat ner i soffan där hon får ligga och se på tv. 



Egentligen har jag väl inte så där överdrivet mkt att dela med mig av för tillfället. Ingen större lust att sitta och skriva helt enkelt.
Kanske kommer mera sen. Om inte annat så lär det bli mera under veckan. Då brukar blogglusten ta över rätt ordentligt ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback