God morgon tisdag!

2009-08-25 @ 08:35:26 Permalink att vara mamma Kommentarer (1) Trackbacks ()

God morgon tisdag!

Idag steg jag upp klockan 4 med krabaten. Han var kinkig och jag ville låta goben sova ifred, onödigt att vi båda är vakna med honom.
Klockan 04.40 hade jag gett upp hoppet om att få lägga mig igen och slog igång kaffet. Klockan 05.00 somnade han. Snällt.
Jag la mig också och vi sov till halv sju.  Så skönt.

Idag har vi inga speciella planer. Skulle vilja hälsa på hos ex grannen nu på förmiddagen men tror inte jag orkar gå dit. Tog en lite längre promenad igår efter att jag lämna tösan på fsk och det resulterade i skavsår och väldigt ömma fötter. Så går det när man går utan ordentliga promenadskor.
Så det blir nog bara att gå ut till lekparken, städa, tvätta och fixa. Ja ni vet. Hemmafrusysslor. Jippi… Nej men det är inte så farligt, så länge man slipper göra det år ut och år in.

Efter att goben slutar ska vi in till stan. Måste inhandla nya skor åt tösan. Det blev aldrig gjort igår då skoaffären öppnar 10 och jag stod utanför den 08.20. Trodde den skulle öppna 9.
Efter det blir det väl middag och sedan tar vi det nog lugnt. Båda två är rätt slitna efter förra veckan.

Om ni har vägarna förbi åkervägen nu på förmiddagen så kom på en kaffe!


Kommentarer

Postat av: camilla'

får jag komma o hälsa på typ i morgon? :D

2009-08-25 @ 10:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback