god morgon världen!

2009-08-05 @ 07:23:25 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

God morgon världen!
Idag är en lite småsliten morgon. Har stigit upp klockan sex och sen har man ju fått stiga upp några gånger på natten också.
Sitter här med mitt morgonkaffe, som vanligt. Tösan ligger och sussar och krabaten ligger i min famn.

Snabb summering av igår:
Att vara själv med barnen gick bra, igen. Skönt att de här första dagarna flyter på fint. Annars hade det nog känts ganska jobbigt. Är mkt väl medveten om att vi kommer stöta på dåliga dagar också men då är det ju bara att tänka tillbaka på ”den gamla goda tiden” ;).
 Hade besökt av F och R på förmiddagen. Trevligt :). Passade på att vara ute med kidsen. Tänkte att de skulle vara bra att de fick springa av sig och det ledde faktiskt till att tösan somnade i tid när hon skulle vila på dagen! Så jag hann plugga matte och plocka lite.
När tösan vaknade gick vi ut och blåste lite bubblor. Väldigt uppskattat.
När goben kom hem for lämnade jag barnen med honom och gick ut på en halvtimmes promenad. Skönt att komma ut och röra på sig lite.


Idag ska ex grannen komma förbi. Ska bli roligt. Men det blir nog inte riktigt ännu.
Annars har vi väl inte så där jätte mkt planer. Har lite dåligt med pengar på kortet så vill ni nå så ring eller skriv på msn/här i bloggen!
Någon som vill kika förbi på en kopp morgonkaffe kanske?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback