God morgon vecka 36

2009-08-31 @ 06:49:19 Permalink att vara mamma Kommentarer (2) Trackbacks ()

God morgon vecka 36

Lusten att blogga har avtagit. Därför försöker jag inte ens skapa mig tid till att sitta framför datorn några längre stunder åt gången.
Förra veckan har jag haft en del att göra. Jag (och barnen) har handlat så gott som varje dag,bytt bajsblöjor, hälsat på folk, torkar babyspya, haft besök, tvättat, promenerat, städat, plockat blåbär och bakat blåbärspaj, diskat, varit till biblioteket, lagat (bla) mysig tacomiddag, bakat med trolldeg, sett film, hämtat och lämnat på förskolan, vart på tjejkväll och lite till. Goben har också hängt med på ett hörn, med sitt ”nu-har-jag-jobbat-för-mkt-och-dessutom-slutar-jag-snusa” humör. Men för det mesta har det bara varit jag och barnen. Den här veckan kan goben också få hänge med. Om hans abstinens (som han förnekar) blivit bättre.

Få se vad denna vecka har att bjuda på. Kalendern är tom, än så länge.

 

bilder från förra veckan:


jag och krabaten i biblioteket



tösan läser


nördar ;)


tjejkväll med vin, cider, godis och spel


sover tryggt med "storebror"


vi har äntligen fått fram babygymmet


i blåbärskogen

mer bilder finn på pix


Kommentarer

Postat av: camilla'

åå vad söt bilden på liv och ådi var! helt otroligt

2009-08-31 @ 14:20:10

Postat av: Josse

Vad är det för sjal du har? Frida älskar att åka runt i sjalen, bärselen funkar också men sjalen är ju snäppet mysigare :)

2009-09-02 @ 22:07:38
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback