God morgon Vojkkis!

2009-08-12 @ 07:53:19 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

God morgon Vojkkis! Och alla andra ställen också ;)

Inatt har vi sovit i Vojkkis. Jag och krabaten sov i mammas sovrum. Det är lite svalare där inne än i de andra sovrummen. Klarar inte av värme när jag ska sova. Och krabaten blir så kinkig om det är för varmt. Tösan, mamma och A sov på övervåningen. Tusen tack för att ni tog tösan :)
Min hjärna är lite seg idag. Krabaten vaknade halv ett och åt och somnade om på en gång. Inga problem. Sedan vaknade han kring fyra, åt och somnade INTE om. Nej då var han vaken till sex… man tackar och bockar. Haha!
Det märks att han är inne i ett utvecklingssprång. Kinkig, hungrig och kämpar emot sömnen.
Tur att det bara är en fas.
Det går över.
Bra mantra när man är trött mitt i natten ;).

Inga större planer idag.
Mamma och A åker väl kring 11. De springer omkring och packar de sista nu.
Syster slutar jobba 15. Efter det skulle hon komma. Och med tanke på hur seg hon är så blir det väl kring 16 någon gång ;)
Ska försöka komma ut på min promenad.  Har ont i fötterma men det går nog över. Borde verkligen köpa nya promenadskor. Men det får bli senare. Det är ju så himla mkt annat just nu!
Sen var det väl inte så mkt mer.

 

KÄRA SYSTER:
Kan du handla åt mig innan du kommer hit? Hör av dig så får du listan.
Du får pengar sen nä du kommer hit, eller så kanske pappa vill sponsra sin äldsta dotter lite ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback