igår

2009-08-03 @ 07:11:23 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Igår var en trött dag. Men jag försökte hålla igång så gott de gick.

Natten hade varit lite si sådär. Krabaten hade vart vaken några timmar.
Steg upp med barnen på morgonen så goben fick sova lite extra. Han stannade ju kvar på bröllopet lite längre än oss (fast jag låg vaken tills han kom hem).

Käraste ex grannen och hennes familj kom hit på förmiddagen och hade med sig världens finaste presenter. Super tack!
Riktigt trevligt att få prata av sig lite. Måste försöka umgås lite mer, tyvärr är det ju lite svårt när vi bor en bit ifrån varandra och båda två har två barn som ska ses efter på vardagarna. Dessutom har ju inte jag körkort och jag antar att hennes karl tar bilen till jobbet när han börjar jobba igen. Inte lätt :(.

Efter besöket åt vi lunch och försökte få tösan att somna. Men det gick inte. Nepp.
Började städa lite. Tvätta och diska och plocka.  Alltså detta ständiga ”plockande”… efter att barnen lärt sig gå så gör man ju inte annat. Gaaah! :D

Därefter gick vi ut en sväng. Blev att promenera till Ica han handla lite. Krabaten i sjalen och tösan i vagnen. Eller hon gick ju själv större delen av vägen.

Sedan hem. Tösan var helt slut och somnade på soffan. Själv började jag med middagen.
Fick muta upp tösan med ett bad. Därefter middag och lite mys. Sedan tidig läggning som drog ut på tiden i närmare två timmar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback