nattammar

2009-08-01 @ 04:43:41 Permalink att vara mamma Kommentarer (1) Trackbacks ()

Nu sitter jag här och ammar, igen. Började vid 03.25 ungefär. Kring 04.00 la jag ner honom i liften men där trivdes han inte många minuter så nu sitter vi här igen. Glor på två och en halv män och slösurfar samtidigt.
Det här med amningen är inte… lätt. Eller kul heller för den delen.

krabaten sover i liften


Senare idag är det bröllop.
Vi bestämdes oss för att jag blir hemma med barnen så goben kan vara med under hela ceremonin. Sedan går vi alla på festen efteråt. Det blir nog hur bra som helst.


Hoppas nu krabaten somnar snart. Skulle gärna få sova en eller två timmar till innan det är dags att stiga upp.


Kommentarer

Postat av: Strumpan & Co

Kan bara trösta med att det blir bättre. Minns hur jag också satt framför TV:n, från 18 fram till när hon nu somnade, vilket kunde vara allt från 00 till 04. Och nu sover hon i eget rum, vaknar en gång tidigt på morgonen och ammas, sen får vi båda lite sovmorgon till.



Det tar ett tag för deras magar och din mjölk att anpassa sig för lite större mål, lite mindre ofta.

2009-08-01 @ 08:17:15
URL: http://sandlada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback