pengar på mobilen

2009-08-26 @ 06:35:58 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu har jag äntligen pengar på mobilen igen. Så nu kommer jag nog  ta med mig den när vi far iväg på dagarna, och kolla av den när jag glömt den. Har varit lite dålig på det på senaste.
Goben var snäll och fyllde på, annars hade det väl aldrig blivit gjort. Jag tycker ju att resten av familjen behöver saker och att jag kan vänta.

Hinner inte skriva så mkt mer. Måste börja väcka tösan så hon hinner vakna innan vi ska promenera till fks.

Vill passa på att önska ex grannen och hennes prinsessa lycka till på sjukhuset idag! Hoppas nu det inte är någonting allvarligt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback