2:a dec

2009-12-03 @ 07:27:23 Permalink dagens Kommentarer (2) Trackbacks ()

2:a dec

(hann inte blogga igår så de kommer nu)

Igår hittade tösan lite pynt i sin julstrumpa. Och glad blev hon! Hon började prata om granen men tyvärr ska vi ju inte ta fram den riktigt ännu. Först blev hon lite besviken men när vi började pynta så glömde hon bort de. Sötnosen min.

 


Här dyker hon ner i lådan som vi inte har någon ordning i



Hyllan ovanför soffan

 


Tösan har fått sig en ny kompis som hon släpar runt på



Apotekardisken i vardagsummet




Köket


Ja jag vet om att bilderna suger. Kameran suger så jag ids inte ens försöka.

Tillsist en bild från när vi skulle äta middag på kvällen:


Jag dukar gärna med levand ljus fast vi bara ska äta blodpudding!


Kommentarer

Postat av: anne

va myspys :) Och de med levande ljus är ju något som gör vad som helst mysigt!!

Har jag missat nått eller är eran lilla familj finsk??

2009-12-03 @ 12:00:02
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com

Postat av: Emelie

Mys! När jag tänder ljus hemma och är allmänt romantiskt får jag höra att jag är en ljuspyroman av min kära sambo, haha!

2009-12-03 @ 14:49:08
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback