ändrade planer

2009-12-16 @ 19:48:19 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Det blev lite ändrade planer idag.
Istället för att mysa tillsammans med nära och kära med glögg och tillbehör fick jag ”mysa” hos tandläkaren. Mindre trevligt. Jag ogillar verkligen att gå till tandläkaren.
Men det v ar tur att jag for dit. Jag har fått en infektion i tandköttet som de fick skölja med hjälp av en nål. Väldigt obehagligt. Tandläkaren sa att han trodde det skulle hjälpa men att jag skulle höra av mig om det inte blev bättre.


Nu hoppas jag på att tösan ska somna snart så jag kan börja slå in julklapparna :D


Kommentarer

Postat av: Jenny

Tyckte som att jag kände igen när du beskrev ditt onda i munnen. Jag trodde nämligen att jag höll på att få en visdomstand, men det visade sig vara en infektion. Vilket man kan få väldigt lätt där längst bak. Så för min del blev det penecilin och sen ut med alla visdomständer som jag hade. Jag hade ju hunnit få feber å allt tråkigt. Så det var tur att du gick i god tid till tandis.

2009-12-16 @ 20:58:32
URL: http://adriansmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback