Dagens IQ-fiskpinne

2009-12-02 @ 08:50:36 Permalink dagens Kommentarer (6) Trackbacks ()

Till att börja med vill jag påpeka att vi alla gjort någonting dumt någon gång. Ibland glömmer alla bort att tänka först. Så det är inte bara jag.

Ok. Då hade jag gjort frukost, en tallrik med gröt och så hade jag en mugg vatten och min telefon. Detta skulle jag förflytta från köket in till vardagsrummet. Och allt skulle med samtidigt, för det är ju absolut inte tänkbart att gå TVÅ gånger. Nej, nej.  
Och istället för att ta telefonen i fickan som en vettig människa skulle ha gjort så sätter jag den på muggen. Och tänker att JAG (JAG som lyckats snubbla på en rak, bar asfaltväg med ballerinaskor) ska balanserad den så in till vardagsrummet. Mmm… smart. Två sek senare –BLUP-. Mmm… nu får jag inte igång telefonen.

 

 

 

 


Så om ni vill mig något så är det gobens telefon eller facebook som gäller


Kommentarer

Postat av: Annica

Plocka isär den och lägg på tork.



Låt ligga länge, hela dagen!



Lycka till.



(ja, det hade kunnat vara jag...... )

2009-12-02 @ 09:01:09
URL: http://annicamedc.blogg.se/

Postat av: camilla'

hahahahah! Så det är DET du lyckats göra.. hehe. men det var ju faktiskt inget nytt att man ska ringa/messa petri om man vill dig något :D LOVE

2009-12-02 @ 12:27:57

Postat av: Emelie

Ja din telefon har då inte simmat i toalettstolen som min... men den funkar ju kanon! Hoppas din funkar som den ska när den torkat : )



Jag fnissar lite (förlåt) och jag är faktiskt lite nöjd över att jag inte är ensam om att klanta mig.



Btw så är din design VÄLDIGT snygg och feminen. Gilla!

2009-12-02 @ 13:01:26
URL: http://yoem.blogg.se/

Postat av: tessan

gud så fin blogg du har!! vem har gjort den åt dig!! jag skulle också vela ha något liknande på mig och barnen :-)

/tessan

2009-12-02 @ 15:21:32
URL: http://dreams--and--reality.blogspot.com

Postat av: tessan

jag kommer defenitift påminna dig om det :-) vad sägs att gå en promenad någon dag? eller ses över en kaffe, du får gärna komma hit om du vill eller så kan jag komma till dig spelar ingen roll. Det är så himmla trist att bara för det mesta sitta hemma medans alla andra man känner jobbar!! kram /tessan

2009-12-02 @ 21:51:35
URL: http://dreams--and--reality.blogspot.com

Postat av: anne

haha det har hänt mig me :D Tråkigt men så klumpigt så det blir roligt efter ett tag.....

har ni fått upp julpyntet nu då?

2009-12-02 @ 23:24:43
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback