Bobbo

2009-12-07 @ 12:13:50 Permalink att vara mamma Kommentarer (1) Trackbacks ()

 

Om 9 dagar blir Bobbo fem hela månader! Helt otroligt vad tiden går fort.

Han är en väldigt uppmärksam lite kille. Ska vara med och se sig omkring hela tiden. Humöret är väldigt jämnt, de har han nog ärvt från sin far. Tösan däremot har nog fått mitt humör… stackars oss! Haha.

Nu vänder han sig från rygg till mage och från mage till rygg.
Han brukar ställa sig på knä men överkroppen hänger inte med så sen åker ner i backen. Sen blir han skitsur när han inte tar sig framåt!
Han brukar få smakisar. Potatis, morot och havregrynsgröt har vi provat. Morötterna verkar vara favoriten.
Han har börjat sova längre sträckor på dagar nu, vilket är jätte skönt. Man hinner göra lite saker medan han sover.
Han älskar att ”busa” och skrattar jätte högt när man killar honom på sidorna och kring halsen.
Han älskar när man sjunger för honom. Är han ledsen så fungerar det, nästan, alltid.

Nu hinner jag inte skriva så mkt mer för nu kokar gröten!

 

 

 

 

 

 


 

 


Kommentarer

Postat av: Emelie

Tiden går lite för fort,var det inte nyss du fick? Och jag blev ju nyss moster? När jag var 14 år, och nu är jag 23 going 24. Vad faan? PANIK!; )



Om du känner för besök någon dag eller vill komma över på en kopp kaffe är det bara höra av dig : )

2009-12-07 @ 22:33:06
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback