Förberedelserna fortsätter

2009-12-05 @ 08:45:36 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Förberedelserna fortsätter, trotts en sjuk tösa.

 

 

Mamma ska komma hit och vara med henne medan vi håller i dopet. För tillfället verkar hon pigg och glad. Hon har tagit på sig sina danskläder och snurrar runt och äter macka. Men jag vet endå inte riktigt om jag vågar ta med mig henne till dopet. Vi får väl se sen.
Bara Bobbo nu håller sig frisk.





Och nu måste jag ta på mig tänkarhatten. Tösans julstrumpegrej idag skulle ju vara dopet och att hon skulle få åka till moster och sova. Men det går ju inte nu.
Så jag antar att Vi får springa in på Ica och hyra en till film. De hade någon film om en renkalv eller något. Den såg julig ut. Det blir nog super.

Nu ska jag skutta vidare




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback