God morgon ajaj

2009-12-16 @ 07:37:21 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

God morgon ajaj

Nu sitter jag har med min kaffekopp, en macka och en jäkla munvärk. Ajaj. Det gör inte ont i tanden utan det gör ont i tandköttet längst in i munnen. Ungefär som att jag skulle ha en visdomstand på gång, men jag har reda fått mina visdomständer i nedre delen så det är inte det. Hoppas nu eländet går över av sig själv så jag slipper gå till tandläkaren. Det gör ont OCH det är dyrt. Eländes elände.

Jaha. Vad händer idag då? 20 minus ute. Lockar inte till utelek om vi säger som så. Och jag som verkligen hade behövt komma ut med tösan. Hon är understimulerad. Både fysiskt och psykiskt.
Igår hade hon en väldigt jobbig dag. Grin, skrik, kink och gnäll från klockan 14 fram tills hon somnade. Trevligt. Det är inte lätt när det blir sådana dagen. Varken för oss eller för henne. Det kan ju inte vara lätt att vara så frustrerad som hon var igår.
Vi kanske skulle fara och hälsa på någon. Någon som är frisk (vill INTE bli sjuk till jul, det räcker med att munnen gör ont!) och vill ha besök?


Kommentarer

Postat av: Elin

Ok ;) Kikar förbi imorn, är ledig då! K!

2009-12-16 @ 08:06:15
URL: http://gaffelnasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback