God morgon julafton!

2009-12-24 @ 09:00:47 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()

God morgon Julafton!

Idag är det julafton, som om någon missat det!

Igår hade jag en väldigt fin dag.
Vaknade på morgonen och var glad när jag kom ihåg att älskade syster sovit över. Fixade, packade och donade och sedan iväg till happis. Småstress i affärerna och tränga in goben på bolaget, men vad vore väl julen utan småstress?
Hälsa på pappsen och fick tösan sockerspeedad och tillät henne att öppna ett paket.
Iväg till mammsen och mös  järnet med familjen.
Spelade utslagspoker medan mamma kollade barnen. Gobens tvillingbror jonade efter ett tag.
Spelade ”Med andra ord”. Systrarna  H mot bröderna S. Jag och syster ägde ganska så stort!
Det blev en sen kväll med men som syster sa ”det är ju uppersittarkväll!”

 


Har jultomten varit till er i natt eller kommer han ikväll?

 

HA EN UNDERBAR DAG ALLESAMMANS!


Kommentarer

Postat av: Emelie

God Jul : )

2009-12-24 @ 15:10:51
URL: http://yoem.blogg.se/

Postat av: anne

tomten va här inatt och lämnade massa paket under granen, men han hälsade på oss även under dagen med mer julklappar :)



GOD JUL!!!

2009-12-24 @ 18:47:12
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com

Postat av: Josse

God jul till er familj från oss! :) Jag har fått en kaffebryggare i julklapp hihi så nu är det bara komma på kaffe någon dag! Jag har haft en kaffepress tidigare men det blir godare med bryggare ;)

2009-12-24 @ 22:13:34
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback