God morgon jultomtens lärling!

2009-12-12 @ 07:48:29 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

God morgon jultomtens lärling!

Jag satt här med min morgonkopp och funderade på om jag borde börja med frukost åt barnen. Men sen ingås jag att jultomtens lärling börjar snart och de får vi ju inte missa!

Såg att de kommit lite vitt på backen. Men jag kväver förväntningarna och glädjen. Man vet aldrig hur länge de varar. Bäst att vänta och se. Men kanske, kanske stannar de nu. Snälla, snälla, snälla!

Nu börjar de!


Kommentarer

Postat av: anne

står det fakta om dig nånstans? Typ namn och bor och ålder och vad barnen heter samt ålder? Eller har du valt att vara anonym?

iaf så undrar jag hur gamla barnen är :)

2009-12-12 @ 11:18:32
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com

Postat av: anne

okej :) då vet jag... roligare att följa när man vet barnens ålder iaf :P

2009-12-12 @ 13:51:22
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback