Haparanda

2009-12-15 @ 08:33:42 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Igår åkte jag och grabbarna till haparanda. Egentligen skulle jag ju åkt själv men goben var tvungen att fixa med bilen så.

Vi åkte hem till kära syster och snyltade på hennes kaffe. Fast egentligen kan man ju inte säga att vi snyltade för vi (jag) bjöd ju faktiskt på lussebullar! Och fick goben för sig att han skulle diska där! Haha.

Efter lunch/middag från lei så åkte goben och Bobo iväg till Vojkkis. Själv stannade jag hos syrran och låg i matkoma på min gamla bäddsoffa. Riktigt trevligt måste jag säga.

På kvällskvisten begav vi oss till kyrkan och såg lillasyster Js luciatåg. Fint och riktigt julstämning.
Efter det körde pappa med familj mig till Vojkkis där kidsen och goben väntade.



Nu sitter jag här med morgonkoppen. Ont i tandköttet längst bak men förkylningen har nästan försvunnit. Poooositiviteten.
Kommer säkert fler seriösa inlägg längre

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback